12 Ocak 2012 Perşembe

Yulaf kepekli jambonu ekmek

dukan diyetine başladım ayıptır söylemesi. 20 günde de 4.5 kilo verdim. baya ağır bi  diyet. ama başarıcam. daha gitmesi gereken 17 kilom var. mayısta görüciiiz sonuçlarını. baya ağır bi diyet. aaa bunu yazmışım daha önce. düşünün artık.
neyse ilk 10 gün filan yulaf kepeği geçmemişti elime. yulaf ve buğday kepeği izinli olan unumsu maddeler.
bu ekmeği de ben şöyle yaptım. 4 kaşık yulaf kepeği 4 kaşık buğday kepeği 3 yumurta 3 kaşık labne (light olması lazım ama benimki değildi valla ne yalan söyliyim) bir paket kabartma tozu. ince dilimlenmiş jambon parçaları. bi kalıp light beyaz peynir. aman ne kalıbı yahu kalıbın bir dilimi. isteğe göre miktaarı değişebilir. ben çok koydum çok güzel oldu. küp soğan. sarımsak da eklenebilir. baharatlar eklenebilir. ben bir dahakine dereotu da koyucam. bi de kuru domates koyucam. pınar da 4 tanecik zeytiin koymuştu. otumsu tadını değiştirmek için atıyoruz bu taklaları. sonra bu karışımı kek kalıbında pişirdim fırında. bu ekmeği dilimleyip arasına tavukmavuk koyup sandviç de yapabiliyorsunuz. sankim hiç diyette değilmişik gibi.

Hiç yorum yok: