Domates Çorbası

bu tarifi de bana çiğdem hoca anlatmış idi. şöyle gelişiyor. bir kaşık terayğında çevirdiğimiz bir kaşık unun akabinde marketten aldığımız bir şişe domates suyunu tencüreye döküyoruz. içine de bir paket kremayı boca ediyoruz. bunu biraz sulandırıp karıştıraaa karıştıra pişiriyoruz. tuz karabiber elbette. bir de sulandırırken kullandığımız su tavuk veya et suyu olursa tabi dadından yinmiyor. nedense kaşar peynirini sadece bu çorbayla eşleştiriyoruz ama bence tarhana çorbasına filan da güzel oluyor. tabi ben bunları dukan diyetim yüzünden yiyemiyorum. yani krema yerine yağsız süt filan kullanmam gerekir herhalde. o da yani nasıl olur bilmiyorum ki. tarhana zaten yassah. allam çok açım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Spatial Synergy and Supportiveness of Public Space

Shapemaker & Facemaker

Timo Meyer